Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Aralık 2011 Salı

yazacak 5 dakikam yok ama sor bi neden?!...

ya o kadar yazmak istiyorum ki kaç gundur. yok arkadaş oturup başına yazabilicek bi yarım saat ayıramadım.
vay anasını ne meşgulum desem içim yanmıcak bildiğin mal gibi boş boş oturuyorum pc başında. ya sürekli uykum var uyuyorum ya da bilgisayar başındayım zaten :/
depresyon kıpırtıları :D
dönem sonu proje teslimi derken birer birer sivilcelerim pıtırdamaya başladı suratımda :D mesela övmek övünmek gibi olmasın bi tane çıktı vay be dedirtir. bakarsın bi daha baktırır. kraterin yandan yemişi! sıktım olmadı ellemedim baktım ona gözüm gibi gene olmadı hala formunda. seviyeli bernaerliğimizi bitiriceğim yollarımızı ayıracagımız gunu bekliyorum sabırla.
yolları ayırmak ayrılık diyince aklıma geldi, birine sarılıp ya da birinin bana sarılıp uyumasını özledim.
bu ne enteresan bi ihtiyaç anlamıyorum. sevgili kesinlikle istemezken o sorumluluk ilişki falan kalıplarının altına aska ve asla girmek istemezken yine de birinin şevkatine ihtiyaç duyuyo olmama çok bozuluyorum. keşke kendi kendimize yetebilsek ya ne guzel olur. ya da böyle acil durum duygusal buhranlarında falan kutusundan çıkarıp oyuncak ayı mahiyetinde sarılıp uyucağımız şöyle eli yüzü düzgün (yakışıklı olursa daha tercihim olur tabi) adamlarımız olsa. sıkılınca kutusuna koyar kaldırırız dolabın derinliklerine nolucak :D hayır yani kendi kendime yetemeyince sinir oluyorum egom falan sarsılıyor. güçlü zannediyorum ya kendimi utanmadan işte yerle bir oluyveriyor sonra sıkıntı oluyor bünyede.

bu sıralardaki en buyuk diğer problemim ise yemek! yemek yemekten de vakit bulamıyor olabilirim mesela çünkü o kadar çok yemek yiyor ve o kadar çok uyuyorum ki! kendimi durduramıyorum desem yeri heralde... gecenin 4ünde mesela kendimi buzdolabının başında yicek bişeyler aranırken bulabiliyorum. :/ tartılmaktan şiddetle kaçıyorum zaten. sporu da bıraktıgımdan beri vucudum saldııı da saldı aman ne hoş! acil buna bir dur demek lazım. böyle giderse daha çocuk doğurmadan doğum yapmış kadın standartlarına erişebilirim.

şu an aklıma geldi azıcık eskilerden
bunu da ekliyim yeter bence snra doooğru işlerin başına marş marş...

bir zamanlar vega vardı dinlerdik flan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder