Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Aralık 2011 Çarşamba

Yaz Gelsin!

tatil yapmayı özledim...

hava buz gibi, üzerime artık aba gibi kat kat şeyler giymekten de bıktım usandım, zaten utanmasam kalorifere yapışık yaşıcam muhtemel...
evet! bu kışı çok çok üşüyerek ayaklarım falan donarak geçiriyorum yanına da sürekli hasta olmam alevli meyva tabağı oluyor adeta! gunlerdir öksrmekten uyuyamıyorum uyuyamadıkça zaten pek sağlam olmayan sinir sistemim iyide darbe alıyor. muayen gunlerimin yakınlığı da ayrı bi asabiyet ve stres sebebi...

yazı özledim bu yüzden. sıcak sıcak deniz kenarında ayaklarımı kuma gömüp kitap okumayı falan özledim.  off şimdi denize girsem ne kadar mutlu bi insan olurdum. bi çeşmede olsam bodrumda bozcaadada asos da olur mesela yada marmaris yada cunda....
böyle butun gun miskinlik yapsam uyusam yüzsem sonra tekrar uyusam. duş almaya üşenip tuzlu tuzlu gece dışarı da çıkabilirim mesela. bi rakı-balık-ayvalık olsa mesela şimdi. offff...

gel de şimdi katlan bu soğuğa yağmura... :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder