Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2011 Salı

neyime güveniyorum acaba?


bu bendeki nasıl bi rahatlık nasıl bi umursamazlık nası bi göte güvenmek belli değil! yarın sınavın var kalk çalış manyak desin biri bana!

sınav haftasında gelip üzerime sümük gibi yapışan bu rahatlık duygusunun sadece bu tarz olmaması gereken zamanlarda değil de daha gerekli zamanlarda da benimle olmasını temenni ediyorum. ama o temennilerim dualarım yerine ulaşmıyor olsa ki eski sevgililerimle karşılaşma anında kendime güvenim geleceği "hahayt bak ben ne kadar mutluyum" bakışı atacağım yerde utanıyorum sıkılıyorum yerin dibine girip kaçıcak delik arıyorum niyeyse! hah ama yanında olaki başka hatunsallar varsa gene bi rahatlık söz konusu olmasa da istekler farklı yönde oluyor kızın kafasını yada ex'in kafasını yerlere sürtmek kıvılcım çıkarmak gibi mesela. tabi bunları yapamadığım için yine rahatlayamıyorum hele ki bir de karşı taraftan ofsayt bi hareket geldiyse artık bişey yapamadığım için kendimi yeme boyutlarına kadar bu işi taşıyabiliyorum. evet böyle bi yeteneğim var, her kadında olduğu gibi.

bu konuya nası geldim hangi kafalarla geldim kimbilir. neyse...

o kadar çalışasım yok o kadar yoooook ki küçüklüğümden beri kıçım sıkıştıgında oldugu gibi yalancı mide bulantısı sendromuna tutuldum yine!

pıhhhhhh...................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder